vrijdag 12 april 2013

En toen was er mijn blog......

Al een jaar lees ik de meest geweldige blogs. Ze geven me inspiratie en het is gewoon heerlijk leesvoer. En al een jaar is daar die sluimerende wens: een eigen blog. En toen was er mijn blog!!

Mijn blog gaat over de weg naar het realiseren van onze dromen voor ons Dream Team: ons gezin.

We hebben een groot Dream Team, bestaande uit:
Dream Team Mama (ik)
Dream Team Papa
Lichtmeisje (8)
Grote Zoon (7)
Grote Welp (6)
Uniek meisje (5)
Laatste meisje (3)
Minipapa (2)

Lichtmeisje en Grote Zoon komen ons Dream Team elk weekend versterken.

Onze dromen:

- Genieten van onze kinderen en elkaar. Hoe vinden we de tijd en de energie in deze jachtige maatschappij om rustig tijd met elkaar door te brengen en te genieten van elkaar?

- Gezond leven met gezonde voeding en voldoende beweging. Hoe krijgen we zoveel mogelijk natuurlijke producten binnen, hoe krijgen we zo min mogelijk zuiker binnen, hoe krijgen we dagelijks alle vitamines die we nodig hebben binnen, hoe vinden we tijd om voldoende te sporten?

- Ons eigen bedrijf dat voldoende inkomsten biedt om relaxed te kunnen leven. We willen nu investeren in zakelijke mogelijkheden die ons later in staat zullen stellen om te kunnen leven met voldoende inkomsten en voldoende tijd om alles met de kinderen te doen wat we willen.

- Reizen met onze camper, in ieder geval een jaar, misschien langer. Zomer 2014 gaan we weg. Wat willen we zien? Turkije, ScandinaviĆ«, China en het Midden Oosten.

- Wonen in Turkije. Dream Team Papa wil terug naar zijn geboorteland. Dream Team Mama wil wel emigreren, maar het klimaat moet beter zijn dan in Nederland en het leven rustiger. Waar o waar in dat grote Turkije gaan we dat vinden?

2 opmerkingen: