maandag 15 april 2013

Lente !


Eindelijk heb ik het gevoel dat de lente, en dus ook heel snel de zomer, begonnen is. Wat was het een heerlijk warm weekend. De kinderen hebben heerlijk in de tuin gespeeld. We hadden een vriendinnetje op bezoek. De 7 kinderen verplaatsten zich steeds van buiten naar binnen naar believen en hebben de hele dag dus heerlijk gespeeld! Wat een genot!

Hopelijk blijft het nu eindelijk buiten-speel-weer...

Zaterdag een indrukwekkende Herbalife training bijgewoond. De belangrijkste boodschap: geloof in jezelf en je eigen resultaat en de rest komt vanzelf. Aangezien ik me nu met 8 weken Herbalife voeding al beter en energieker voel dan ik me in heeeeel lange tijd heb gevoeld, geloof ik er helemaal in. Ook kennis gemaakt met een collega die in Mierlo actief is in een fitclub. Daar gaat Dream Team Papa zeker komende week kijken om inspiratie op te doen voor onze eigen fitclub.

Zaterdag was één en al positieve energie. Zondag de hele dag heerlijk de deuren en ramen open gehad en genoten van de kinderen. Ik kan er weer helemaal tegenaan deze week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten