dinsdag 7 mei 2013

Pech onderweg



Twee keer in 5 dagen zonder benzine langs de weg staan. Ze zeggen dat een ezel zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot. Ben ik dommer dan een ezel? Snik...
Oh nee, vorige week reed Dream Team Papa met de camper en dachten we minder kilometers te hebben gereden na de laatste tankbeurt dan we eigenlijk hadden gedaan. En vanochtend reed ik in ons gele autootje en werkte het benzinelampje niet meer terwijl die het twee weken geleden nog wel had gedaan.Dus twee verschillende gevallen en ik ben toch slimmer dan een ezel! :)



Gelukkig is het erg mooi weer. Dus heb ik twee keer uitgebreid kunnen genieten van uitzicht op weilanden en het zonnetje. Met een zacht briesje dankzij de langsrazende auto’s. De ANWB verdient zich voor ons dus dubbel en dwars terug. Want dan ben je naar een benzinestation gelopen of gebracht, heb je een jerrycannetje gekocht, gevuld met brandstof, weer afgerekend, terug naar de auto gelopen of gebracht en alles in de tank gegoten en dan doen die auto’s uit het jaar 0 het nog steeds niet!?!?!



De accu van onze 30 jaar oude camper kon de vele pogingen om te starten niet aan en moest eerst extern opgeladen worden. En bij het vullen van mijn autootje was er lucht in de benzinetank gekomen. Ook dat was niet goed voor de auto, maar na enig wachten op de ANWB was de lucht verdampt?? Hij deed het weer en ik kon verder tuffen naar mijn werk. Fijne dag iedereen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten