vrijdag 17 mei 2013

Time management voor werkende moeders

Thats what I need ! ! !

Ik heb al vanaf februari twee opdrachten. Samen goed voor 38 uur werk als zzp'er. Aangezien dat een goede boterham op de tafel brengt en we extra geld goed kunnen gebruiken met onze reisplannen, is dat dus heel erg goed!

MAAR..... als je ook nog 1 dag per week thuis wil zijn, want ja je wil ook wat quality time met de kindjes doorbrengen buiten het weekend om, wordt het wel erg passen en meten. En als enthousiasteling wil ik daarnaast ook nog vanalles: vriendinnen zien, bloggen, website maken, vrouwenontmoetingsbijeenkomsten organiseren, verschillende sporten gaan bekijken met de kids zodat ze volgend schooljaar een sport kunnen kiezen, familieconatcten onderhouden, een spic en span huis, elke dag gezond eten, elke dag minimaal half uurtje bewegen, enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts. Word je al moe van mijn rijtje?? IK WEL ! !

En nu is ook nog één van de opdrachten verlengd van 1 juni tot eind van het jaar voor 24 uur per week. Dus als de andere opdracht afloopt half oktober kan ik weer wat ademhalen. Ondertussen ben ik me aan het afvragen of ik blij ben met een verlenging of niet...

Misschien moet ik me verdiepen in time-management, want het is me nog niet gelukt om meer dan 24 uur in een dag te krijgen.

Bekend probleem?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten