donderdag 30 mei 2013

Zomervakantie ! ! !



Nee, helaas is het nog geen vakantie. Maar de vakantieplannen zijn nu wel definitief. 

In al ons enthousiasme hadden wij bedacht dat we deze zomer wel konden gaan proefdraaien met de camper. Maar dan hadden toen er nog sneeuw lag al moeten beginnen met de verbouwing van de camper. En aangezien wij erg van het warme weer zijn en ’s winters zo weinig mogelijk buiten komen…… geen geheel vernieuwde camper op het moment. Dus moesten we de plannen gaan veranderen. :(



Nog even gewacht op het verlossende antwoord over het wel of niet verlengen van mijn huidige opdracht die tot 1 juni liep. Verlossende antwoord was een verlenging tot eind december. Voorlopig weer even financieel safe dus.



En toen kon de planvorming toch echt beginnen. :) De kinderen hadden maar één wens: naar ons appartement in Alanya en zwemmen in zee. Laat dat nou ook een erg goedkope vakantie zijn voor 8 personen. Dus als de vakantie begint, tuffen we weg in ons meer dan 30 jaar oude Ford busje (jawel, met gordijntjes). We tuffen naar Alanya met alle zes de kinderen. Eenmaal daar kunnen de kinderen en ik nog een paar dagen genieten van het strand op 15 minuten lopen van ons appartement. Dream Team Papa gaat in die dagen regelen dat een garage ons busje geheel gaat pimpen. Daarna vlieg ik weer terug naar Nederland. Iemand moet het werk doen en centjes verdienen. En aangezien mijn opdrachtgevers niet bepaald zitten te wachten op mijn ideale 6 weken durende vakantie in de zomerperiode met een krappe bezetting meld ik me maar weer in die weken. En na drie weken vlieg ik vrijdagavond meteen weer terug naar het zonnige Alanya. Dan hebben we nog anderhalve week om met zijn allen te genieten van de zon. En daarna tuffen we met zijn allen weer terug naar Nederland. 





Mijn geweldige Dream Team Papa gaat dus een kleine 3 weken alleen met onze zes Dream Team kinderen vakantie vieren. Dat zal bestaan uit strand en uitstapjes naar het kleine centrum. Ons appartement is van alle gemakken voorzien, dus het zal ze aan niks ontbreken. Dat moet kunnen toch?



Zo jammer dat ik niet ook zes weken naar de zon kan. Maar ik troost me met de gedachte dat ik volgend jaar rond deze tijd in een camper rondrijd om nog veel langer in de zon door te gaan brengen.

1 opmerking:

  1. Ah, ik vind het wel jammer voor je dat je weer terug moet. Maar dat papa er voor de kinderen is in die tijd dat is een vet compliment waard.

    Geniet van de voorpret. Maak een moodboard met plaatjes van Alanya en wat je allemaal wilt doen( las ik gisteren ergens )

    BeantwoordenVerwijderen